Oferta

Zarządzanie i administrowanie nieruchomością to praca z ludźmi i dla ludzi. Rozumiemy to. Treść niniejszej oferty oddaje więc obraz świadczonych przez nas usług o tyle, o ile jest ona rozpatrywana w duchu tej naczelnej zasady naszego zawodu.

Obsługujemy nieruchomości nowe, kilkudziesięcioletnie budynki pochodzące z zasobów komunalnych oraz zabytkowe kamienice. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno Wspólnoty Mieszkaniowe utworzone na gruncie przepisów ustawy o własności lokali, jak i powstałe z zasobów spółdzielni mieszkaniowych.

Oferujemy obsługę:

  • prawną,
  • finansowo – księgową,
  • administracyjną,
  • techniczną.

Obsługa prawna

  • Opracowywanie i opiniowanie wszelkich umów oraz dokumentów niezbędnych do racjonalnego zarządzania nieruchomością
  • Reprezentowanie zleceniodawców przed sądami powszechnymi, organami administracji rządowej i samorządowej egzekucyjnymi oraz podatkowymi, na podstawie stosownych pełnomocnictw
  • Regulowanie stanu prawnego nieruchomości
  • Przygotowywanie opinii we wszelkich kwestiach związanych z obsługą nieruchomości
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z inwestycjami termomodernizacyjnymi

Obsługa finansowo-księgowa

  • Założenie i obsługa rachunku bankowego
  • Sporządzanie naliczeń miesięcznych wymiarów opłat eksploatacyjnych oraz z tytułu mediów dostarczanych do indywidualnych lokali
  • Sporządzanie rozliczeń zaliczek wpłacanych na koszty utrzymania lokali i części wspólnych nieruchomości
  • Aktualizowanie i rozliczanie opłat za media dostarczane do nieruchomości
  • Przygotowanie rocznego planu gospodarczego dla nieruchomości
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych dla nieruchomości
  • Windykacja należności
  • Prowadzenie ewidencji księgowej dla nieruchomości
  • Sporządzanie stosownych deklaracji US i ZUS

Obsługa administracyjna

  • Zapewnianie dostaw usług komunalnych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości
  • Ubezpieczenie nieruchomości
  • Utrzymanie porządku i czystości w budynku i jego obrębie
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji obiektu
  • Wykonywanie zarządzeń porządkowych organów samorządowych
  • Przygotowywanie i doręczanie książeczek opłat dla właścicieli lokali
  • Prowadzenie wykazu lokali i wykazu najemców
  • Organizowanie zebrań właścicieli nieruchomości
  • Prowadzenie korespondencji z właścicielami oraz lokatorami nieruchomości

Obsługa techniczna

  • Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej, w tym książki obiektu budowlanego
  • Przeprowadzanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów instalacji
  • Zabezpieczanie bieżących napraw i konserwacji
  • Zapewnianie nadzoru nad robotami remontowymi
  • Sporządzanie planu potrzeb remontowych
  • Przygotowywanie i aktualizacja planów remontowych i modernizacji nieruchomości, w oparciu o przewidywane środki finansowe oraz na podstawie przeprowadzonych kontroli technicznych.
  • Wyłanianie wykonawców robót remontowych w oparciu o uzgodnione wcześniej procedury